مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:242019-10-14سياسي

نباید وضعیت طبیعی پهنه های سبز شهر برهم بخورد


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، بر حفظ چهره طبیعی پهنه های سبز شهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، زهرا صدر اعظم نوری، در جریان یک صد و شصت و هشتمین جلسه این کمیسیون که با موضوع ارائه گزارشی از وضعیت رود دره های شهر تهران توسط معاونت فنی و عمران، برگزار شد ، گفت: در برخی از مناطق سلیقه ای عمل می شود و بعضا در پروژه هایی هزینه می شود که از نظر فنی دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه محیط بکر و طبیعی برخی از فضاهای شهری موجود باید حفظ شود، اضافه کرد: در هر نقطه ای که فضای سبز و درخت وجود دارد باید ایجاد سازه به صورت طبیعی باشد و چهره محیط با ورود انسان و ساخت سازه های غیر طبیعی برهم نخورد.

نوری همچنین به حفظ منابع آبی اشاره کرده و گفت: آب رحمت خدادادی و محور اصلی بسیاری از شهرهای دنیا از جمله پاریس است، مابقی روند توسعه بر مبنای مسیر رودخانه شکل گرفته و تصمیمات حول محور حضور آب است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه آب در عین فرصت، تهدید است و منجر به ممات می شود، ادامه داد: به مسئله آب و رود دره ها باید به صورت جدی رسیدگی کنیم.

در حال حاضر به جای آنکه حضورشان باعث بهبود فضای شهری شود، خود تبدیل به محیطی خطرزا از جهت انتقال فاضلاب و یا بروز سیلاب های شدید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید وضعیت طبیعی پهنه های سبز شهر برهم بخورد

نباید وضعیت طبیعی پهنه های سبز شهر برهم بخورد