مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:172019-10-14سياسي

«حب الحسین» پایتخت وحدت مسلمانان را شکوفا کرد/ دیدار در میر جاوه


مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان این روزها افتخار میزبانی از زائران پاکستانی اربعین نصیب شان شده که حول محور «حب الحسین یجمعنا» روز به روز دلهایشان به هم نزدیک تر می شود.

- مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان این روزها افتخار میزبانی از زائران پاکستانی اربعین نصیب شان شده که حول محور حب الحسین یجمعنا روز به روز دلهایشان به هم نزدیک تر می شود.

، گروه استان ها - جواد قنبری: این روزها همه در تلاش هستند تا به هر طریقی که شده ارادت خود را به حضرت سیدالشهداء (ع) نشان دهند و قطره ای از دریای بیکران اربعین حسینی باشند و در این راه از هم پیشی هم می گیرند.

حالا پس از گذشت بیش از 14 قرن از واقعه عاشورا دیگر این حادثه فقط متعلق به مذهب تشیع و یا حتی فقط متعلق به مسلمانان نیست، حالا دیگر واقعه کربلا عامل نزدیکی دل ها و جان های آزادگان جهان به واسطه عشق به حسین (ع) است.

حالا دیگر همه آزادگان دنیا با هر دین، مذهب و مسلکی واقعه عاشورا را به عنوان آینه تمام نمای آزادی و آزادگی درک کرده اند و حب الحسین یجمعنا به معنای واقعی تحقق پیدا کرده است امروز دیگر کسی در عالم نیست که فریاد هیهات من الذّله و هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) را نشنیده باشد و حالا دیگر همه آزادگان دنیا با هر دین، مذهب و مسلکی واقعه عاشورا را به عنوان آینه تمام نمای آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حب الحسین» پایتخت وحدت مسلمانان را شکوفا کرد/ دیدار در میر جاوه

«حب الحسین» پایتخت وحدت مسلمانان را شکوفا کرد/ دیدار در میر جاوه