مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:082019-10-14ورزشي

برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان


دبیر هیأت سوارکاری استان زنجان گفت: مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان در رده سنی نونهالان، نوجوانان، مالکین و بزرگسالان برگزار می شود.

- محسن حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت هایی که استان زنجان در حوزه سوارکاری دارد، از همین رو رویدادهای پرش با اسب استان زنجان تقریبا هر دو هفته یکبار در زنجان برگزار می شود.

دبیر هیأت سوارکاری استان زنجان با اشاره به اینکه رویدادهای پرش با اسب در رده های سنی مختلف و در دو بخش خواهر و برادر برگزار می شود، اضافه کرد: این رویدادها فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای برتر در سوارکاری است.

وی با بیان اینکه 25 مهر امسال نیز مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان در زنجان برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، مالکین و بزرگسالان برگزار می شود.

حسنی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی باشگاه سوارکاری ارسباران برگزار می شود، افزود: پیش بینی می کنیم که 35 سوارکار در این مسابقات حضور داشته باشند.

دبیر هیأت سوارکاری استان زنجان با اشاره به اینکه طبق قرار قبلی، مقرر بود که افتتاحیه باشگاه سوارکاری کالسکه زرین نیز همزمان با این مسابقات برگزار شود، گفت: اما مراسم به تعویق افتاده و قرار است تا پایان سال مراسم افتتاح برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان

برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان