مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:052019-10-14بين الملل

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم هایی علیه ترکیه است


اتحادیه اروپا به دنبال توافقی بین اعضای خود برای اِعمال تحریم هایی علیه ترکیه است - ، پایگاه اینترنتی بلومبرگ در گزارشی به قلم جاناتان اِسترنز نوشت: وزیران امور خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) احتمال اعمال مجازات هایی را از سوی این اتحادیه علیه دولت ترکیه بررسی کردند.

آن ها همچنین درباره افزایش بی ثباتی در خاور میانه (غرب آسیا) به علت عملیات نظامی ترکیه در سوریه، هشدار دادند.

وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا به دنبال ایجاد اجماعی در سراسر این اتحادیه هستند تا ترکیه را از سوی اتحادیه اروپا تحت تحریم تسلیحاتی قرار دهند تا هیچ یک از اعضای این اتحادیه دیگر به ترکیه تسلیحات و تجهیزات نظامی نفروشد.

این در حالی است که پیشتر دولت های آلمان و فرانسه اعلام کرده بودند که خودشان فروش تجهیزات نظامی به ترکیه را متوقف کرده اند.

همچنین مسئله احتمال تحریم ترکیه به علت استخراج نفت و گاز طبیعی در آب های نزدیک سواحل قبرس، که یکی از اعضای اتحادیه اروپاست، در دستورالعمل نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا قرار دارد.

بلومبرگ افزود: هنوز روشن نیست که آیا وزیران خارجه اتحادیه اروپا خودشان در خصوص موارد مختلفی که ممکن است منجر به تحریم ترکیه از سوی این اتحادیه شود، تصمیم خواهند گرفت یا تصمیم گیری در این خصوص را به سران دولت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم هایی علیه ترکیه است

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم هایی علیه ترکیه است