مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:412019-10-14سياسي

معضل اصلی خوشنویسی انجمن خوشنویسان است


یکی از معضلات خوشنویسی، انجمن خوشنویسان است اما باوجود بسیاری از مشکلات، ما همچنان دوستانه در کنار یکدیگر فعالیت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اخوین پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت آثار خود که در موزه بزرگ خراسان برگزار شد، با اشاره به معضلات امروز خوشنویسی، اظهار کرد: یکی از معضلات خوشنویسی، خود انجمن خوشنویسان ایران است، اما با تمام مشکلات و دعواهایی که در جلسات انجمن داریم به نظرات یکدیگر احترام گذاشته و هنوزهم با هم دوست هستیم.

وی افزود: من به هنرآموزان خوشنویسی دوری از گناه، اعتدال در نفس و کسب صفات حمیده را توصیه می‎کنم.

اخوین تصریح کرد:متنی ارزش خوشنویسی دارد که در آن عشق وجود داشته و دارای پیام باشد، اما بعضی از دوستان عقیده دارند که خوشنویسی حتما نباید خوانده شود، اما به عقیده من هر متن خوشنویسی شده باید دارای پیام باشد.

خراسان خطه هنرمندان است در ادامه محمد علی باقرزاده، رییس انجمن خوشنویسان مشهد، اظهار کرد: جای فخر و مباهات است که در خطه خراسان، هنرمندانی همچون عباس اخوین پرورش یافته اند.

باقرزاده با بیان اینکه انجمن خوشنویسان ایران در مشهد باپیشینه ای دیرینه همواره در تلاش بوده که حرمت بزرگان و اساتید خوشنویسی، این هنراصیل را پاس بدارد، افزود: باید به نسل امروز و هنرمندان جوان متذکر شد که حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل اصلی خوشنویسی انجمن خوشنویسان است

معضل اصلی خوشنویسی انجمن خوشنویسان است