مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:372019-10-14اقتصادي

لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی غیرفعال در کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: دفاتر خدمات مسافرتی غیرفعال استان لغو مجوز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی در حاشیه بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی کرمان اظهار داشت: در حال حاضر 142 دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان کرمان فعال هستند که طبق گزارش بازرسان اداره نظارت معاون گردشگری این اداره کل تعداد 30 دفتر غیر فعال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان عنوان کرد: در حال حاضر بخشی از تورهای ورودی به استان کرمان توسط دفاتر خدمات مسافرتی سایر استان ها اجرا می شود که باید نقش دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان در برنامه ریزی و اجرای تورهای ورودی پررنگ تر شود.

وی با اشاره به مثلت گردشگری اصفهان، شیراز و یزد، تصریح کرد: باید این مثلث به مربع گردشگری اصفهان، شیراز، یزد و کرمان تبدیل شود و این مهم بدون کمک همه فعالان صنعت گردشگری میسر نخواهد بود.

فعالی نبود پرواز خارجی به مقصد استان کرمان را یکی از دلایل عدم توسعه صنعت گردشگری استان کرمان برشمرد و افزود: البته راه اندازی پروازهای خارجی باید برای شرکت های هواپیمایی نیز دارای صرفه اقتصادی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خواستار ارائه خدمات مطلوب تر در تورهای مسافرتی شد و گفت: ارائه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی غیرفعال در کرمان

لغو مجوز دفاتر خدمات مسافرتی غیرفعال در کرمان