مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:352019-10-14سياسي

ضرورت اصلاح سند نخبگان با توجه به فرمایشات رهبری احساس می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از بنیاد ملی نخبگان، آریا الستی معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به دیدار سالانه نخبگان و مستعدان برتر با مقام معظم رهبری گفت: - معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: به دلیل تغییر شرایط و به وجود آمدن چالش ها و موضوعات جدید در حوزه نخبگان بعضا نیاز به اصلاح سند نخبگان حس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از بنیاد ملی نخبگان، آریا الستی معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به دیدار سالانه نخبگان و مستعدان برتر با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار ها علاوه بر رهنمود های رهبر معظم انقلاب، نخبگان و مستعدان برتر بعضاً به نکات بسیار مهمی اشاره می کنند که می تواند افق های تازه ای پیشروی مسیر بنیاد ملی نخبگان قرار دهد.

الستی افزود: بنیاد ملی نخبگان در آینده ای نزدیک تلاش دارد در نشست های تخصصی با این افراد، نظرات و ایده های مطرح شده توسط آنان را بررسی کند.

وی در ادامه به محور های سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: سند راهبردی کشور در امور نخبگان، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجرایی سازی آن همواره یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است؛ بطوریکه ایشان در دیدار اخیر با جامعه نخبگانی فرمودند: اگر این سند به درستی و دقیق اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح سند نخبگان با توجه به فرمایشات رهبری احساس می شود

ضرورت اصلاح سند نخبگان با توجه به فرمایشات رهبری احساس می شود