مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:242019-10-14سياسي

صدور بیش از یک میلیون و 800 هزار سند مسافرتی


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در ایام اربعین بیش از یک میلیون و 800 هزار سند مسافرتی چاپ شده است، گفت: مردم درک درستی از اربعین حسینی دارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی سردار محسن فتحی زاده اظهار کرد: از اول صفر نیروهای ناجا در مرز های 4 گانه مستقر شدند و این روزها شاهد تلاقی جریان رفت و برگشت زائران هستیم.

وی با بیان اینکه تنظیم زمان بندی سفر توسط زائران به ما کمک شایانی کرده است، افزود :طرف عراقی نیز همکاری خوبی در اربعین بزرگ امسال با ما داشته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد :اربعین امسال بیش از یک میلیون و 800 هزار سند مسافرتی چاپ و در این بین مردم نیز درک درستی از اربعین حسینی داشته اند.

فتحی زاده با اشاره به کنترل وضعیت جاده های مواصلاتی استان تصریح کرد: اگر احساس شود حجم برگشت به اوج خود نزدیک باشد، طرح یک طرفه کردن مسیر مهران به ایلام را انجام خواهیم داد .

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه از ویژگی های اربعین امسال هماهنگی کلیه دستگاه های اجرایی و دخیل در امر اربعین بوده، خاطرنشان کرد: زائران هوشمندانه عمل کردند و میزبانی خوب مردم شهر مهران نیز شاهد بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از یک میلیون و 800 هزار سند مسافرتی

صدور بیش از یک میلیون و 800 هزار سند مسافرتی