مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-14اجتماعي

برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز حریم پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، ​معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با ابلاغ بخشنامه پایش حریم، - معاون شهردار تهران گفت: با هرگونه تسامح در مناطق دارای حریم برخورد جدی خواهد شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، ​معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با ابلاغ بخشنامه پایش حریم، از برخورد جدی با متخلفان ساخت وساز های غیر مجاز خبر داد.

عبدالرضا گلپایگانی گفت: شهرداری مکلف است از ساخت ابنیه و تأسیساتی که بدون پروانه ساختمان و رعایت مفاد این ماده در خارج از محدوده خدمات شهری فعلی تهران است، جلوگیری و در صورت ساخت، تخریب کند.

معاون شهردار تهران افزود: دستورالعمل اجرایی کمیته بررسی ساخت و ساز های غیرمجاز حریم شهر تهران تهیه و برای اجرا و کاهش تخلف ساختمانی به مناطق دارای حریم ابلاغ شده است.

معاون شهردار تهران گفت:: افزایش نظارت دقیق بر فعالیت ها در حریم با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلف ها، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش ها و مستند سازی فعالیت های صورت گرفته با تشکیل کمیته تخلفات، اجرایی خواهد شد.

وی افزود: نشست کمیته بررسی تخلف های ساخت وساز حریم با حضور مدیرکل حریم و سایر اعضا به صورت منظم برگزار می شود و همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز حریم پایتخت

برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز حریم پایتخت