مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:362019-10-14حوادث

موج های ناآرام قربانی می گیرد


47 ایرانی قربانی جریان شکافنده های آبهای ساحلی مازندران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، کنار ساحل ایستاده بود ، آه عمیقی می کشید ، آفتاب هر چه بیشتر غروب می کرد، بغض او بیشتر به حنجره هایش فشار می آورد دیدم دارد سر دریا فریاد می زند می گوید چرا ؟ چرا من ؟ چرا زندگی من ؟می دونی دو سال است که جرات آمدن کنارت را ندارم .

دو سال است صدای موج هایت آرامشم را بر هم زده است .

مریم خانم جوان با 24 سال سن که دو سال قبل برای ماه عسل به ساحل بابلسر آمده بودند و همسرش دل به دریا داده بود و دریاجانش را گرفته است.

اومی گوید : همسرم شناگر بسیار ماهری بود و بدون توجه به هشدارهای ناجیان غریق دل به دریا زد و دیگر به ساحل بازنگشت و حال من مانده ام دریا و بغض های فرو خورده .

به قسمت دیگری از ساحل بابلسر می روم آنجا هم دو جوان کنار ساحل ایستاده اند و با حسرت به موج های ناآرام ساحل نگاه می کنند.

می گویند : سه سال قبل با همکلاسی های دانشگاه از مشهد به این شهر ساحلی آمده بودیم و نمی دانستیم هوای جوانی که در سر داریم در یک لحظه و در چشم برهم زدنی به باد هوا رفت .

این جوان مشهدی می گوید: صبح زود خارج از طرح دریا اقدام به شنا در آبهای ساحلی این منطقه کرده بودیم و دو دوست بسیار خوبمان گرفتار امواج سهمگین خزر شدند و غرق شدندو پس از ساعتها جنازه آنان را از آب بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج های ناآرام قربانی می گیرد

موج های ناآرام قربانی می گیرد