مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:362019-10-14سياسي

برخورد با تخلفات روانشناسان و مشاوران ضروری است


رییس سازمان نظام روانشناسی برخورد با تخلفات روانشناسان و مشاوران را الزامی دانست - دکتر محمد حاتمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: براساس قانون وظیفه نظارت بر فعالیت روانشناسان و مشاوران بر عهده سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور است که قابل واگذاری به هیچ نهاد و سازمان دیگری نیست.

وی افزود: هیئت های بدوی، مسئول رسیدگی به تخلفات این گروه از جامعه است.

رییس سازمان نظام روانشناسی با بیان این که به جز تهران هیئت های بدوی در 25 استان کشور فعالند، گفت: تاکنون هزار پرونده تخلف تشکیل و برای 100 پرونده نیز احکام هیئت بدوی صادر شده است.

حاتمی افزود: در صورت نیاز به تجدید نظر و اعتراض احکام هیئت بدوی در کمیته تجدید نظر تهران 20 روز پس از صدور حکم بررسی می شود و حکم این کمیته لازم الاجرا خواهد بود.

وی با بیان این که هرگونه فعالیت روانشناسی و مشاوره در فضای مجازی به صورت تلفنی و حضوری و فردی یا گروهی به صورت گارگاه های تخصصی و آموزشی باید در نظارت سازمان نظام روانشناسی باشد، گفت: متأسفانه برخی از دستگاه ها همچون سازمان بهزیستی کشور با صدور مجوز هایی که قانونی نیست فعالیت روانشناسان و مشاوران را بدون نظارت سازمان نظام روانشناسی ادامه می دهند که امیدواریم در اولین فرصت در های سازمان بهزیستی برای نظارت سازمان نظام روانشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلفات روانشناسان و مشاوران ضروری است

برخورد با تخلفات روانشناسان و مشاوران ضروری است