مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:252019-10-14اقتصادي

آذرشهر جایگاه ویژه ای در اقتصاد آذربایجان شرقی دارد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذرشهر جایگاه ویژه ای در اقتصاد استان دارد و با وجود اینکه هیجدهمین شهرستان استان از نظر وسعت است، - ولی از نظر فعالیت های اقتصادی فوق العاده مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا قاسم زاده در سفر به شهرستان آذرشهر، اظهار کرد: آذرشهر در بعضی از صنایع و محصولات کشاورزی جایگاه ویژه ای دارد که نتیجه تعامل فرمانداری با مردم و فراهم کردن بسترهای قانونی برای فعالیت های اقتصادی است.

وی همچنین به توانمندی های اقتصادی بخش ممقان اشاره کرد و گفت: ممقان یکی از موفق ترین شهرها در زمینه اشتغال هست که نرخ رشد بیکاری آن منفی است.

وی افزود: بیش از 1300 کارگاه نخود پزی در این شهر مشغول فعالیت هستند و این صنعت در این منطقه کاملا بومی است که باید از این ظرفیت در راستای رونق اقتصادی استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر کشور در عرصه های مختلف، گفت: جمهوری اسلامی ایران صاحب هفت درصد ذخایر معدنی جهان و منابع عظیم زیرزمینی و موقعیت استثنایی جغرافیایی است؛ اما ساختار معیوب اداری اجازه استفاده بهینه و کامل از این ظرفیت ها را تاکنون نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرشهر جایگاه ویژه ای در اقتصاد آذربایجان شرقی دارد

آذرشهر جایگاه ویژه ای در اقتصاد آذربایجان شرقی دارد