مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:152019-10-14اقتصادي

بهترین و امن ترین صندلی هواپیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در عصر حاضر یکی از روش های امن و راحت برای سفر تهیه بلیط هواپیما و سفر با آن است و در چندین سال اخیر آمار حوادث غیر معمول هواپیمایی به طرز چشم گیری کاهش یافته است، - عده ای از مسافران وجود دارند که به خاطر ترس از پرواز یا هر دلیل دیگری این سوال برای شان پیش آمده است که بهترین نقطه امن در هواپیما کدام قسمت است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در عصر حاضر یکی از روش های امن و راحت برای سفر تهیه بلیط هواپیما و سفر با آن است و در چندین سال اخیر آمار حوادث غیر معمول هواپیمایی به طرز چشم گیری کاهش یافته است، چراکه هواپیما ها با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته می شوند.

همین ها باعث می شود تا از امنیت بالایی برخوردار باشد.

اما در این عده ای از مسافران وجود دارند که به خاطر ترس از پرواز یا هر دلیل دیگری این سوال برای شان پیش آمده است که بهترین نقطه امن در هواپیما کدام قسمت است؟ در ضمن می توانید با امن ترین مقاصد گردشگری دنیا در مطلب دیگر ما آشنا شوید.

فرض کنید که شما با تهیه بلیط هواپیما تهران دبی قصد سفر به این شهر را دارید، اما به دلیل ترسی که ازپرداز دارید، بلیط خود را کنسل می کنید و راه ای زمینی را ترجیح می دهید! اما اگر با امن ترین صندلی های هواپیما آشنا شوید شاید به خودی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین و امن ترین صندلی هواپیما

بهترین و امن ترین صندلی هواپیما