مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:152019-10-14سياسي

اقدام مثبت اداره اوقاف گنبدکاووس در پاسخ به مطالبه خانواده شهدا


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مطالبه خانواده شهدا نسبت به بهبود وضعیت گلزار شهدا در این شهرستان، گفت: با وجود بی اعتنایی برخی دستگاه های مسوول ما این مهم را عملیاتی کردیم.

- صالح محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان نهادی انقلابی و متعلق به بدنه مردم خود را مکلف به حضور جدی در مسیر آرمان های نظام وانقلاب می داند، اظهار کرد: بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های معظم و مکرم شهدا بدون تردید یکی از وظایف و رسالت های همیشگی ماست.

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته چندین بار از سوی خانواده های محترم شهدای شهرستان نسبت به فقدان روشنایی و سختی زیارت مزار شهدای پرافتخار در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) اعتراضاتی مطرح شده بود، افزود: با وجود اینکه فضای فیزیکی گلزار شهدا و رسیدگی به مشکلات آن در حیطه وظایف برخی دستگاه های دیگر بود ما در این حوزه پیش قدم شدیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با هیئت امنای امامزاده یحیی بن زید و مدیران ارشد اوقاف و امور خیریه استان به مطالبات خانواده محترم شهدا لبیک گفتیم، خاطرنشان کرد: با نصب چندین پروژکتور در محوطه گلزار شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مثبت اداره اوقاف گنبدکاووس در پاسخ به مطالبه خانواده شهدا

اقدام مثبت اداره اوقاف گنبدکاووس در پاسخ به مطالبه خانواده شهدا