مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:082019-10-14سياسي

برخورد قاطع با متخلفان حوزه سلامت


در تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم بسیار جدی هستیم و این اطمینان را به مردم می دهیم که با متخلفان این حوزه برخورد قاطع صورت می گیرد.

- استاندار بوشهر عنوان کرد: در تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم بسیار جدی هستیم و این اطمینان را به مردم می دهیم که با متخلفان این حوزه برخورد قاطع صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان بوشهر گفت: مهم ترین اولویت مدیریت استان بوشهر تأمین سلامت مردم به ویژه سلامت و امنیت غذایی است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر محصولات تولیدی کشاورزی افزود: سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینه تولید و نظارت بر سلامت محصولات کشاورزی پیشگام هستند و این موضوع به عنوان اولویت این دو دستگاه اجرایی قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: برای ارتقاء سلامت محصولات کشاورزی بایست از ظرفیت آزمایشگاهی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی نیز به خوبی استفاده شود.

این مسئول تصریح کرد: از جمله عوامل تهدیدکننده سلامت مردم ورود محصولات کشاورزی و سموم غیراستاندارد از گمرک است که متولیان امر سلامت و تولید در استان نسبت به این موضوع به شدت حساس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با متخلفان حوزه سلامت

برخورد قاطع با متخلفان حوزه سلامت