مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:082019-10-14سياسي

صدا و سیما بدون گرایش جناحی وظیفه اطلاع رسانی را انجام می دهد


مدیرکل صداو سیمای البرز با اشاره به اینکه بیشتر مطالبات مردمی به حق است گفت: باید شفاف و واضح با مردم گفت و گو کنیم و با بررسی و نقد منصفانه عملکرد نمایندگان در ادوار گذشته، - اطلاع رسانی و روحیه امید را در مردم افزایش دهیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی صادق مقدسی در نشست مشترک مدیران صداوسیمای البرز و رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان، اطلاع رسانی در خصوص افزایش آگاهی مردم و تولید ویژه برنامه های انتخاباتی در جهت اغنای افکار عمومی برای شرکت در انتخابات مجلس را مهم دانست و افزود: دشمن روز به روز بر طبل تفرقه افکنی می کوبد و ما بایستی در برابر زمینه سازی عوامل نفوذی آماده تر از قبل باشیم.

صادق مقدسی با اشاره به اینکه بیشتر مطالبات مردمی به حق است گفت: باید شفاف و واضح با مردم گفت و گو کنیم و با بررسی و نقد منصفانه عملکرد نمایندگان در ادوار گذشته، اطلاع رسانی و روحیه امید را در مردم افزایش دهیم .

مدیرکل صدا و سیمای البرز با تاکید بر نصب العین قراردادن تعابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مجلس از مدیران حوزه تولید و محتوا خواست با دقت بیشتر نسبت به منظومه فکری ایشان و بدون گرایش به جناحی خاص وظیفه اطلاع رسانی در حوزه های رادیو، تلویزیون و خبر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما بدون گرایش جناحی وظیفه اطلاع رسانی را انجام می دهد

صدا و سیما بدون گرایش جناحی وظیفه اطلاع رسانی را انجام می دهد