مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:292019-10-14اقتصادي

صدور پروانه برای 66 موکب لرستان


برای 66 موکب استان پروانه صادر شده که از این تعداد 27 واحد در نجف، کربلا، کوت و سامرا هستند.

- رییس ستاد اربعین لرستان گفت: برای 66 موکب استان پروانه صادر شده که از این تعداد 27 واحد در نجف، کربلا، کوت و سامرا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید کشکولی در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت های ستاد اربعین لرستان، اظهار کرد: پیش بینی شده بود دو میلیون زائر داخلی و خارجی اربعین حسینی برای ورود به کشور عراق از محورهای لرستان تردد کنند که با توجه به استقبال کم سابقه مردم از این رویداد بزرگ، این رقم افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این که 1.

5 میلیون نفر زائر اربعین از لرستان به سمت خوزستان و ایلام عبور کرده اند، افزود: دو مسیر اصلی تردد زائران از محور اراک ـ بروجرد و شرق استان در محور اصفهان ـ الیگودرز پذیرای زائران هستند که پیش بینی می شود امسال 100 هزار زائر خارجی که از مرزهای شرقی وارد کشور شده اند از مسیر الیگودرز برای رسیدن به مرزهای ایلام و خوزستان عبور کنند.

رییس ستاد اربعین لرستان با اشاره به تامین حدود 200 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان برای جابجایی زائران اربعین، ادامه داد: افرادی که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب می کنند باید حتماً آب آشامیدنی به همراه خود داشته باشند چراکه دو کیلومتر ابتدای ورودی به کشور عراق، امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه برای 66 موکب لرستان

صدور پروانه برای 66 موکب لرستان