مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:242019-10-14اقتصادي

30 درصد واحدهای صنعتی گیلان با رکود مواجه هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به اینکه حدود سه هزار واحد صنعتی در این استان وجود دارد، گفت: بنا به دلایلی 30 درصد این واحدها با رکود مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش فرزام صفت پیش ازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس سیاست گذاری دولت، واحدهای تولیدی در حال تولید، در حال کار و فعال نباید به هیچ عنوان متوقف شود، اظهار کرد: هیچ کدام از عوامل اجرایی در کشور از جمله بانک ها و امور مالیاتی نباید مانعی برای تولید باشند.

وی با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان و در شهرستان ها با اولویت پیشگیری از توقف فعالیت واحدهای تولیدی تشکیل می شود، افزود: متاسفانه از سال گذشته با توقف یا نیمه فعال شدن تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی مواجه هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در ادامه تأکید کرد: تلاش می کنیم واحدهای دارای مشکلات بانکی با تعامل و همکاری های دو جانبه به چرخه تولید بازگردانده و یا به سرمایه گذاران جدید واگذار کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 تا 90 درصدی برخی واحدها در سطح استان گیلان، گفت: شهرستان انزلی در این زمینه 29 واحد نیمه تمام دارد که مسئولان باید تلاش خود را برای تکمیل و بهره برداری از این واحدها انجام دهند زیرا منابع لازم برای این واحدها هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد واحدهای صنعتی گیلان با رکود مواجه هستند

30 درصد واحدهای صنعتی گیلان با رکود مواجه هستند