مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:212019-10-14اقتصادي

برنامه وزارت صنعت برای ایجاد ثبات قیمت در 7 کالای اساسی


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رسد مستمر 100 قلم کالای اساسی و ضروری گفت: قیمت 7 قلم کالای اساسی متلاطم است بنابراین اقدمات لازم برای ایجاد ثبات در قیمت آن ها در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه تنظیم بازار کشور گفت: رصد مستمر قیمت 100 قلم کالای اساسی و ضروری در سطح کشور نشان از کاهش قیمت 93 قلم کالا داشته و البته به طور حتم علت تلاطم قیمت 7 قلم کالای دیگر را نیز بررسی و اقدامات مقتضی برای ایجاد ثبات در قیمت آن ها در دستور کار قرار دارد.

رحمانی افزود: پیش بینی ما و آمارها موید این نکته است که روند آرام بازار و ثبات موجود در ماه های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

 وی بیان داشت:  خوشبختانه روند تولید نیز در کشور روبه رشد است و در ماه های پیش روی، کاهش قیمت ها بر روند زندگی مصرف کننده نیز براساس شاخص CPI تاثیرگذار خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در مصوبات ستاد تنظیم بازار باید مصرف کننده و تولید کننده را با هم دید، تاکید کرد: برای تامین حقوق این دو بخش، باید تصمیمات به گونه ای اتخاذ شود که هیچ کدام در این میان آسیب نبینند.

رحمانی گفت: امسال سیاست وزارتخانه بر این مبناست که صادرات انواع اقلام کالایی بر اساس رعایت ضوابط تامین اولیه نیاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت صنعت برای ایجاد ثبات قیمت در 7 کالای اساسی

برنامه وزارت صنعت برای ایجاد ثبات قیمت در 7 کالای اساسی