مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:212019-10-14سياسي

بازرسی دستگاه های اجرایی کاشان در دو حوزه «حقوق شهروندی» و «حجاب»


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان از بازرسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی کاشان در دو حوزه «حقوق شهروندی» و «حجاب و عفاف» خبر داد.

- کاشان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان از بازرسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی کاشان در دو حوزه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف خبر داد.

عباسعلی قپانی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه دستورالعمل برنامه های نه گانه صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری و 10 گانه حجاب و عفاف به دستگاه های اجرایی شهرستان ابلاغ شده است، اظهار داشت: این برنامه ها در راستای تصویب نامه شورای عالی اداری در سال 95 است.

وی با اشاره به اینکه این مصوبه در پنج فصل و 19 ماده توسط رییس جمهور ابلاغ شده است، ابراز داشت: بر مبنای این تصویب نامه یک چک لیست برای بازرسی از دستگاه های اجرایی آماده و در دو موضوع حقوق شهروندی و حجاب و عفاف ارزیابی می شوند.

بازرسی و ارزیابی دو دستگاه اجرایی در هر هفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه جلسات صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به صورت منظم با ریاست فرماندار کاشان برگزار می شود، تصریح کرد: گزارش نهایی از بازرسی دستگاه های اجرایی به استانداری ارسال می شود که استانداری نیز موظف است این گزارش را به سازمان اداری و استخد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی دستگاه های اجرایی کاشان در دو حوزه «حقوق شهروندی» و «حجاب»

بازرسی دستگاه های اجرایی کاشان در دو حوزه «حقوق شهروندی» و «حجاب»