مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-14سياسي

نشست هماهنگی مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک برگزار شد


نشست هماهنگی مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست هماهنگی ایران و روسای مشترک کارگروه مدرن سازی راکتور تحقیقاتی خنداب ( اراک) با حضور هیأتی از سازمان انرژی اتمی ایران و هیأت هایی از چین و انگلیس صبح امروز دوشنبه 22 مهر 1398 در محل سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

بهروز کمالوندی معاون امور بین الملل حقوقی و مجلس، راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران و هیأت کارشناسی از چین به ریاست وی کینگ مینگ از بخش همکاری های بین المللی کمیسیون انرژی اتمی چین ( CAEA ) ، هیأت های سه کشور را در این جلسه سرپرستی می کردند.

حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (دوشنبه) در صفحه توییترش از سفر هیأتی از متخصصان هسته ای انگلیس به ایران خبر داد و نوشت: هیأتی از متخصصان هسته ای انگلیسی برای تکمیل فرآیند مدرن سازی رکتور اراک که بر اساس مقررات برجام صورت می گیرد به تهران عزیمت کرده اند.

وی افزود: گروه کاری مدرن سازی رآکتور اراک علاوه بر ایران، با عضویت آمریکا و چین برگزار می شد که بعد از خروج آمریکا از برجام، با عضویت چین و انگلیس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی اخیرا در اظهاراتی اعلام کرد که حداکثر تا سه هفته آینده قسمت ثانویه رآکتور آب سنگین اراک راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هماهنگی مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک برگزار شد

نشست هماهنگی مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک برگزار شد