مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:482019-10-14سياسي

اولین دوره کرسی های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در استان مرکزی برگزار می شود


دبیر کمیسیون فرق و مذاهب استان مرکزی از برگزاری اولین دوره کرسی های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در استان خبر داد.

- دبیر کمیسیون فرق و مذاهب استان مرکزی از برگزاری اولین دوره کرسی های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب کشور در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام احمد عظیم زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیشگیری از مسائلی که می تواند در استان بویژه برای جوانان در زمینه مسائلی مثل عرفان های نوظهور اتفاق بیفتد یکی از برنامه های اصلی کمیسیون فرق و مذاهب استان است.

متاسفانه برنامه های گسترده ای که نظام صهیونیستی برای مقابله با اعتقادات مردم دنبال می کند، گاه جوانان ما درگیر مسائلی می کند که با رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران زاویه دارد و ما وظیفه داریم در این کمیسیون با رصد و پیگیری دقیق این مسائل، اقدامات لازم را در راستای مقابله با تهدیدات موجود انجام دهیم.

وی ادامه داد: تعامل بین اقوام یکی دیگر از برنامه های اصلی این کمیسیون است که البته این تعامل از دیرباز در استان وجود داشته است.

عظیم زاده با بیان اینکه این کمیسیون از ابتدای انقلاب تاکنون فعال است، تصریح کرد: اکثر مردم استان مسلمان هستند و به صورت کاملا مسالمت آمیز در کنار سایر همشهریان از دیگر ادیان و مذاهب زندگی می کنند و ما تاکنون از این بابت با مشکلی مواجه نبوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره کرسی های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در استان مرکزی برگزار می شود

اولین دوره کرسی های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در استان مرکزی برگزار می شود