مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-14سياسي

استارت آپ های مبتنی بر فناوری های مالی توسعه پیدا می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، - طی تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی و بانک رفاه کارگران، استارت آپ های مبتنی بر فناوری ها و کسب وکار های اینترنتی حوزه مالی تقویت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، تفاهمنامه همکاری بین معاونت علمی به نمایندگی حسین اسفندیاری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و بانک رفاه کارگران به نمایندگی محمد علی سهمانی منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف به کارگیری ظرفیت های طرفین برای رشد سرمایه گذاری و توسعه محصولات و خدمات دانش بنیان و فناورانه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به امضا رسید.

در این تفاهم نامه آمده است: همکاری برای تامین مالی و سرمایه گذاری طرح های فناورانه و دانش بنیان و راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و پژوهش و فناوری ، همکاری برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان و ستاد های توسعه فناوری در حوزه های کاری مرتبط با طرفین تفاهمنامه از جمله فناوری های مالی (فین تک)، فناوری اطلاعات، بلاکچین، فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت آپ های مبتنی بر فناوری های مالی توسعه پیدا می کنند

استارت آپ های مبتنی بر فناوری های مالی توسعه پیدا می کنند