مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:172019-10-14سياسي

ناجا 160 دستگاه اتوبوس را برای جابه جایی زائران در عراق ارسال کرد


امکانات عراق کفایت حجم جمعیت را نداد و با پیگیری های انجام شده از طریق فرماندهی ناجا، 160 دستگاه اتوبوس به عراق اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: گزارش های مرزها به صورت مرتب از سوی عوامل دریافت می شود و بازرسانی نیز برای پوشش این امر به مرزهای 6 گانه کشور که درگیر امر اربعین هستند، اعزام شده اند.

وی با تجلیل از تلاش های خادمان زائران و نیروهای انتظامی در مرزها، اظهار کرد: ناجا از روز نخست با ایجاد قرارگاه مرکزی اربعین وارد عرصه شده است و تا بازگشت آخرین نفر از زائران به کشور خالصانه و بدون منت خدمت گذاری خواهند کرد.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه علاوه بر خدمات امنیتی و انتظامی و کنترل مرزها، با ایجاد مواکب در مرزهای غربی و شرق کشور و کربلا نسبت به خدمت به زائران اقدام کرده ایم، تصریح کرد: تمامی فرماندهان استان هایی که درگیر امر اربعین هستند، تمام توان خود را به میدان آورده اند تا به زائران خدمت کنند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه ناجا در کربلای معلی نیز به زائران خدمات ارائه می دهد و ما این خدمت را به عنوان یک معامله پرسود برای خود می دانیم، یادآور شد: ناجا تا زمانی که زائران را به مقصد نرسانده اند، از وظایف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا 160 دستگاه اتوبوس را برای جابه جایی زائران در عراق ارسال کرد

ناجا 160 دستگاه اتوبوس را برای جابه جایی زائران در عراق ارسال کرد