مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:172019-10-14سياسي

معرفی شهدای فارس در کربلا/ پیرغلامان حسینی تجلیل می شوند


مسئول کمیته فرهنگی موکب احمدبن موسی(ع)مستقردرکربلای معلی ازمعرفی شهدای فارس در این موکب خبر داد و گفت: هرشب برنامه پرده خوانی شهدا دراین موکب اجراودرآن یکی از شهدای استان معرفی می شود.

- شیراز-مسئول کمیته فرهنگی موکب احمدبن موسی(ع)مستقردرکربلای معلی ازمعرفی شهدای فارس در این موکب خبر داد و گفت: هرشب برنامه پرده خوانی شهدا دراین موکب اجراودرآن یکی از شهدای استان معرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق دهقانی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی موکب در 4 بخش نماز، قرآن، احکام و مهدویت اجرا می شود، گفت: نمازهای سه وعده به جماعت و با حضور گسترده زائران به صورت روزانه در این موکب اقامه می شود.

وی با تصریح اینکه بعد از نمازهای روزانه برنامه های مختلفی اجرا می شوند، افزود: بعد از اقامه نماز صبح دعای عهد و زیارت عاشورا قرائت می شود و بعد از نماز ظهر و عصر نیز احکام شرعی توسط امام جماعت بیان شده و سپس تلاوت قرآن انجام می شود و بعد از نماز مغرب و عشاء نیزهر شب برنامه شمیم انتظار با موضوع مهدویت و فرهنگ انتظار اجرا می‎شود.

ختم روزانه قرآن دهقانی از برپایی مراسم شبی با قرآن با تلاوت قاریان استان فارس در این موکب خبر داد و افزود: همچنین به صورت روزانه جزءخوانی قرآن و ختم قرآن در این موکب انجام می شود به طوری که روزانه حداقل 2 یا 3 بار کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهدای فارس در کربلا/ پیرغلامان حسینی تجلیل می شوند

معرفی شهدای فارس در کربلا/ پیرغلامان حسینی تجلیل می شوند