مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:042019-10-14سياسي

برگزاری مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی در مصلای سمنان


امسال مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی با تجمع عزاداران در مصلای سمنان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی به صورت تجمع بزرگ عزاداران در فرمانداری سمنان تشکیل شد.

سیدعباس دانایی فرماندار سمنان در این جلسه گفت: برای هفتمین بار مراسم تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی با عنوان لبیک یا حسین با حضور کلیه عزاداران هیأت های مذهبی و مداحان و ذاکران اهل البیت (ع) و اقشار مختلف مردم عزادارشهرستان سمنان در درمصلی بزرگ سمنان برگزار می شود.

دانایی با تشکر از زحمات، پیگیری ها و اقدامات امام جمعه موقت سمنان حاج آقا عبدوس در انجام این برنامه اظهار داشت همه دست اندرکاران و هیأت های مذهبی باید با تلاش بیشتر جهت برگزاری این مراسم معنوی در شهرستان سمنان پرشورتر از سال گذشته با حضور اقشار مختلف مردم شکل بگیرد.

در پایان جلسه مقرر شد این مراسم با سخنرانی و مداحی و عزاداری و قرائت زیارت اربعین و برگزاری نماز جماعت ظهر روز اربعین برگزار شود.

شروع مراسم از ساعت 9:30 صبح روز شنبه مورخه 27/7/98 با تجمع عزاداران حسینی واقع در مصلی بزرگ سمنان - هماهنگی جهت پخش مراسم از شبکه سراسری – پیش بینی مسائل ترافیکی و ایاب و ذهاب عزاداران - انجام برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی با به کارگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی در مصلای سمنان

برگزاری مراسم بزرگ عزاداری اربعین حسینی در مصلای سمنان