مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:002019-10-14اقتصادي

پنج میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل دومین کتابخانه بزرگ زنجان


رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر گفت: برای تکمیل کتاب خانه مرکزی ابهر که دومین کتاب خانه بزرگ استان زنجان نیز است، پنج میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

- عبدالحسین بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که عملیات احداث کتابخانه مرکزی شهرستان ابهر در حال حاضر در جریان است، اظهار کرد: تاکنون این کتابخانه یک میلیارد تومان از اعتبارات سال 96 و 97 تخصیص داشته است.

وی با بیان این که این کتابخانه در حال حاضر 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در شرایط فعلی 5 میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی ابهر اعتبار لازم است.

وی با اشاره به این که این کتابخانه دارای 2200 متر زیربنا بوده و در سه طبقه در حال احداث است، تصریح کرد: از لحاظ وسعت کتاب خانه مرکزی ابهر دومین کتاب خانه بزرگ استان است که دارای بخش های مختلفی از جمله سالن های مطالعه مجزا برای بانوان و آقایان، بخش کودک، بخش اداری و همه فضاهای استاندارد لازم برای یک کتابخانه را دارا است.

بختیاری با اشاره به این که بهره برداری از این پروژه تا میزان زیادی بستگی به اعتبارات تخصیص یافته دارد، اظهار کرد: اگر اعتبار این پروژه تامین شود پیش بینی می شود این کتاب خانه طی دو سال آینده به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل دومین کتابخانه بزرگ زنجان

پنج میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل دومین کتابخانه بزرگ زنجان