مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:562019-10-14سياسي

حدود 60 هزار پرونده ماده 100 در شهرداری تهران


مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری از پایان دور دوم نظارت های ستادی اداره کل امور مناطق شهرداری تهران خبر داد و گفت: حدود 60 هزار پرونده ماده 100 در شهرداری وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس،  مصطفی موسوی لاری مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری در خصوص دومین دور نظارت های دوره ای مناطق 122 گانه شهرداری تهران گفت: این طرح از سال گذشته برای نظارت بهتر بر عملکرد شهرداران نواحی با محوریت نظارت بر حوزه نگهداشت شهر و خدمات شهری اجرا شد.

  وی با اشاره به اینکه این دور با تمرکز بر شهرسازی برگزار شد، افزود: در 10 ماه حدود 315 ساختمان در حال ساخت، 113 اسکان کارگری، 119 سرای محله، 182 بوستان و 82 پل عابر پیاده را بازدید و عملکرد شهرداران نواحی در این حوزه را بررسی کردیم.

  مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری با بیان اینکه پیش از این نظارت ستادی بر نواحی شهرداری متمرکز نبود، عنوان کرد: در دور اول این بازدیدها تمرکز بر مسائل مرتبط با حضور و استفاده خانواده در فضاهای شهری به خصوص بوستان ها بود البته در این دوره تقسیم کار صورت گرفت و معاونین اداره کل هماهنگی امور مناطق هم هر یک حضور و نظارت بر حوزه های اجتماعی، نگهداشت، مالی و برنامه ریزی را داشتند و در نهایت در 10 ماه عملکرد شهرداران نواحی در تمام این حوزه ها بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 60 هزار پرونده ماده 100 در شهرداری تهران

حدود 60 هزار پرونده ماده 100 در شهرداری تهران