مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:562019-10-14سياسي

ترامپ: دموکرات ها کرسی هایشان را بابت استیضاح از دست می دهند


دونالد ترامپ اظهار کرد، دموکرات ها به خاطر تحقیقات استیضاح علیه او، در سال 2020 کرسی های خود را در مجلس نمایندگان از دست خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: دموکرات ها به خاطر استفاده فریبکارانه از روند استیضاح، بسیاری از کرسی های خود را در مجلس نمایندگان از دست خواهند داد.

این تماس تلفنی (میان ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین) ساخته و پرداخته دست آدام شف (رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان) است، این کار جرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری هیل، ترامپ در ادامه پیامش افزود: کرسی های دموکرات سنا نیز در خطر خواهند بود، حتی آن دسته از آن ها که امن به نظر می آمدند.

به کرسی لوییزیانا و کارولینای شمالی توجه کنید.

جان بل ادوارد، فرماندار دموکرات لوییزیانا روز شنبه نتوانست در رقابت با نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات فرمانداری این ایالت آرای کافی را برای پیروزی به دست آورد که منجر شد این انتخابات به دور دوم کشیده شود.

ماه گذشته میلادی هم، دن بیشاپِ جمهوری خواه در انتخابات مجلس نمایندگان محلی در کارولینای شمالی، دن مک کریدیِ دموکرات را با دو درصد برتری کنار زد.

چندی پیش گزارش شد، دونالد ترامپ در تماس تلفنی اواخر ماه ژوییه با همتای اوکراینی خود، از این رییس جمهوری درخواست کرده است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: دموکرات ها کرسی هایشان را بابت استیضاح از دست می دهند

ترامپ: دموکرات ها کرسی هایشان را بابت استیضاح از دست می دهند