مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:522019-10-14اقتصادي

اختصاص 9 هزار دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 12 هزار اتوبوس در کشور وجود دارد که از این تعداد 9 هزار دستگاه برای انتقال زائران اربعین اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالهاشم حسن نیا در نشست قرارگاه اربعین مرز مهران با حضور رییس ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: 3 هزار اتوبوس از این 9 هزار دستگاه به مرز مهران و استان ایلام و 6 هزار دستگاه نیز به سه مرز دیگر اختصاص یافته است.

وی افزود: ظرفیت مسافرگیری اتوبوس های بین شهری در مرزهای چهارگانه افزایش یافته است و با توجه به حجم زیاد زائران، اتوبوس ها تا 40 نفر نیز مسافرگیری می کنند.

نوراله دلخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل اده ای استان ایلام نیز در این نشست گفت: در حوزه استقرار ماشین آلات سنگین تعداد 500 دستگاه جرثقیل در نقاط حادثه خیز مسیرهای مواصلاتی استان ایلام مستقر شده است.

دلخواه افزود: 350 نفر از نیروهای راهداری در پایانه برکت با هدف سرویس دهی به زائران مستقر هستند و 750 نفر در قالب 72 گروه راهداری نیز برای کاهش حوادث جاده ای استقرار یافته اند.

وی اضافه کرد: باتوجه به حجم تردد زائران در مرز و خستگی آنها به ویژه در موج برگشت ایجاد 2 ایستگاه صلواتی و استراحتگاه ضروری به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 9 هزار دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین

اختصاص 9 هزار دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین