مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:472019-10-14سياسي

چگونه با برنامه ریزی استراتژی بازاریابی محتوایی را انتخاب کنیم؟


همانطور که می دانید داشتن یک استراتژی تولید محتوا که مستند باشد یکی از مهمترین معیارها برای موفقیت شرکت ها در بازاریابی محتوایی است.

انجام فعالیت در زمینه تولید محتوا با توجه به معیارهایی که گوگل برای رتبه دهی به سایت ها در نظر دارد، - فرایندی است که نیاز مبرم به برنامه ریزی و ایجاد نظم دارد.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

بسیاری از سازمان ها برای برنامه ریزی و نوشتن تقویم محتوایی و استراتژی تولید محتوا همواره در تلاش هستند و تیم های بازاریابی در این شرکت ها برای برنامه ریزی وظایف و اهداف خود کوشش می کنند.

در ادامه چند راه تاثیرگذار برای برنامه ریزی و سازمان دهی استراتژی محتوا ارائه می شود که با پیروی از آنها می توانید به میزان قابل توجهی هزینه و زمان را برای این کار کاهش دهید.

نگاهی به گذشته داشته باشید پیش از آن که اجازه دهید ایده های خلاقانه به سمت شما هجوم بیاورند، نگاهی به محتوا و کمپین های گذشته خود بیندازید.

چه برآوردی از آنها دارید؟ چه عناوینی بیشترین سهم را در رشد سرنخ های فروش شما داشته اند؟ کاربرانتان به چه قالب های متنی بیشترین علاقه را نشان داده اند؟ کدام سرمایه گذاری ها بیشترین نتایج را دربر داشت؟ با نگاهی صادقانه به آمار و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با برنامه ریزی استراتژی بازاریابی محتوایی را انتخاب کنیم؟

چگونه با برنامه ریزی استراتژی بازاریابی محتوایی را انتخاب کنیم؟