مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:162019-10-14بين الملل

استاندار قدس و دبیرکل فتح بازداشت شدند


مسئولان رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) عدنان غیث، استاندار قدس و شادی مطور، دبیرکل جنبش فتح در این شهر را بازداشت کردند.

- مسئولان رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) عدنان غیث، استاندار قدس و شادی مطور، دبیرکل جنبش فتح در این شهر را بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کردند، سربازان رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز به منازل غیث و مطور در شهر قدس یورش برده و آن دو را بازداشت کردند.

آنها یاسر درویش، دبیر این جنبش در شهرک العیسویه را نیز بازداشت کردند.

هیئت امور اسرا و آزادگان در واکنش به این بازداشت امروز با انتشار بیانیه ای بازداشت های مکرر و پیاپی استاندار قدس و دبیرکل جنبش فتح در این شهر توسط نیروهای اسراییلی و آخرین آنها یورش شب گذشته به خانه های این دو مسئول را محکوم کرد.

این هیئت اعلام کرد: نیروهای اشغالگر در ساعات پایانی شب گذشته به منزل استاندار قدس واقع در شهرک سلوان یورش برده و پس از بازداشت او را برای تحقیقات با خود بردند، همچنین آنها دبیرکل جنبش فتح را پس از یورش به خانه اش بازداشت کردند.

طبق این بیانیه، این چهارمین بار متوالی در سال جاری میلادی است که غیث و مطور توسط نیروهای اسراییلی بازداشت می شوند، آنها بارها از مقابل درب منازلشان بازداشت شده و به تحریک فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قدس و دبیرکل فتح بازداشت شدند

استاندار قدس و دبیرکل فتح بازداشت شدند