مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:162019-10-14اقتصادي

560 مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم التحریر استان سمنان انجام شد


مدیرکل صمت استان سمنان از انجام 560 مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم التحریر در استان خبر داد و گفت: طی بازه یک ماهه 43 فقره تخلف با عناوین مختلف در استان سمنان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی صبح دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه طی بازه یک ماهه 560 مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم التحریر استان سمنان انجام شد، ابراز داشت: این طرح به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها از دهم شهریورماه به مدت یک ماه در سراسر استان صورت گرفت.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور 43 فقره پرونده تخلف با عناوین مختلف گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید در استان سمنان درج شده است، افزود: ارزش ریالی این پرونده ها 62 میلیون ریال برآورد می شود که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیرکل صمت استان سمنان برای جلوگیری از کمبود لوازم التحریر 216 هزار جلد دفترچه دانش آموزی دولتی در سطح استان توزیع شد، ابراز داشت: توزیع گسترده دفاتر دولتی سطح استان از نیمه دوم شهریورماه و در ایام بازگشایی مدارس باهدف اعمال نظارت بیشتر آغازشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

560 مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم التحریر استان سمنان انجام شد

560 مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم التحریر استان سمنان انجام شد