مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:562019-10-14اجتماعي

لزوم سرعت بخشی در بازگشت زائران کربلای معلی به وطن


سخنگوی ستاد اربعین حسینی استان به زائران اصفهانی توصیه کرد برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، در بازگشت خود به وطن سرعت دهند.

- توصیه سخنگوی ستاد اربعین استان اصفهان به زائران اربعین حسینی لزوم سرعت بخشی در بازگشت زائران کربلای معلی به وطن سخنگوی ستاد اربعین حسینی استان به زائران اصفهانی توصیه کرد برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، در بازگشت خود به وطن سرعت دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ محمدرضا قنبری گفت: گرمای بی سابقه هوا و ازدحام جمعیت سرعت حرکت زوار را کند کرده و موجب شده زوار برای اسکان در موکب ها در صف های طولانی درانتظار باشند و زمان پیاده روی اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به سمت کربلا طولانی تر شده است.

وی به زائران اصفهانی که قصد زیارت کربلا را دارند توصیه کرد از تردد غیر ضروری در مسیرهای پیاده روی خودداری کنند.

سخنگوی ستاد اربعین حسینی استان اصفهان گفت: زائران زمان پیاده روی خود را در مسیر نجف به کربلا، به صبح تا ساعت 11 موکول و پس از آن باتوجه به ازدحام جمعیت و گرمای بی سابقه هوا تا ساعت 16 در موکب ها استراحت کنند و از ساعت 17 تا 21 به پیاده روی ادامه دهند.

محمدرضا قنبری تاکید کرد زائران اربعین بیش از سه روز در کربلا اقامت نداشته باشند و با تدابیر اندیشیده شده اداره کل حمل و نقل جاده ای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرعت بخشی در بازگشت زائران کربلای معلی به وطن

لزوم سرعت بخشی در بازگشت زائران کربلای معلی به وطن