مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:232019-10-14اقتصادي

6 میلیارد مرسوله پستی در سال، ظرفیت مناسبی برای همکاری بخش خصوصی است


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: براساس برآوردها بین سه و نیم تا 6 میلیارد مرسوله دستی در کشور جابجا می کنیم و این نشان می دهد که این حوزه ظرفیت بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مراسم رونمایی از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور که در اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: مقوله پست مقوله ای است که در وزارت ارتباطات مظلوم واقع شده است و من نیز از سال 90 تاکنون به دنبال آزادسازی در حوزه پست بودم به پیچیدگی ها و مشکلات عرصه پست بیشتر آگاه شدم.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردها بین 3.

5  تا 6 میلیارد مرسوله دستی در کشور جابجا می کنیم و این نشانی دهد که ظرفیت بالایی دارد.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: بر اساس صدور پروانه، همانطور که به دنبال این هستیم که اپراتورها به تعهدات خود پایبند باشند ما نیز باید ساماندهی مناسب در این عرصه داشته باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: از سایر دستگاه های دولتی نیز می خواهم با ما همکاری کنند و در مسیر پیش رو مشکلاتی برای ارائه خدمات پستی وجود دارد.

جوشقانی ادامه داد: این بازار، بازار بزرگی است که می توان با ارائه سرویس های لجستیک آن را ارتقا داد؛ مفهوم رگولاتوری و نهاد حاکمیتی کاملا مشخص است و صرفا تنها نهاد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میلیارد مرسوله پستی در سال، ظرفیت مناسبی برای همکاری بخش خصوصی است

6 میلیارد مرسوله پستی در سال، ظرفیت مناسبی برای همکاری بخش خصوصی است