مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:222019-10-14حوادث

یک دستگاه تراکتور حفاری در نایسر شناسایی و توقیف شد


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای کردستان گفت: با نظارت شبانه روزی اکیپ های گشت و بازرسی آب های زیرزمینی شهرستان سنندج یک دستگاه تراکتور حفاری در نایسر شناسایی و توقیف شد.

- عرفان مومن پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در پی گشت زنی های اکیپ گشت و بازرسی آب های زیرزمینی شهرستان سنندج، شامگاه یکشنبه یک دستگاه تراکتور حفاری که جهت حفاری غیر مجاز استفاده می گردید در نایسر شناسایی و توسط گروه گشت و بازرسی سنندج و با همکاری حراست آب منطقه ای کردستان، اداره امور منابع آب شهرستان سنندج و نیروی انتظامی سریعا توقیف و بامداد امروز به پارکینگ آب منطقه ای انتقال پیدا کرد.

وی با تاکید بر پیگیری جدی تخلفات بخش آب، افزود: با وجود دو سفره آب کم عمق در قروه و دهگلان، متاسفانه برخی کشاورزان بدون رعایت قوانین توزیع عادلانه آب با حفر غیر مجاز چاه های نیمه عمیق با استفاده از دستگاه های غیر مجاز حفاری به ابخوان ها آسیب جدی وارد می کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای کردستان از توقیف پنج دستگاه حفاری غیر مجاز در نیمه اول سال جاری خبرداد و ادامه داد: به منظور حفاظت و صیانت و همچنین بهره برداری صحیح از مخازن آب های زیرزمینی که از حیث تهیه آب آشامیدنی مناطق دارای اهمیت است از حفاری هرگونه چاه غیر مجاز در استان جلوگیری خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دستگاه تراکتور حفاری در نایسر شناسایی و توقیف شد

یک دستگاه تراکتور حفاری در نایسر شناسایی و توقیف شد