مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:202019-10-14بين الملل

ترامپ در حال تیراندازی به رسانه ها


ویدئویی در اینترنت منتشر شد که ترامپ را حین تیراندازی و چاقو زدن به فعالان رسانه ای و مخالفان سیاسی نشان می دهد - این ویدئو در زمان برگزاری کنفرانسی با حضور طرفداران ترامپ به نمایش در آمده است.

در این کلیپ، مردی با چهره ترامپ دیده می شود که در مکانی به نام کلیسای خبر جعلی به طرف افرادی تیراندازی می کند که به جای صورتهایشان، لوگوی رسانه هایی مانند سی ان ان، واشنگتن پست و اِن بی سی تی وی قرار داده شده است.

در این ویدئو، شخصیت ترامپ به افرادی مانند سناتور جان مک کین که فوت شده است و نیز سناتور برنی سندرز از رقبای انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات حمله می کند.

ترامپ، میت رامنی سناتور جمهوریخواه را به زمین می اندازد و از پشت با حمله به باراک اوباما رییس جمهور قبلی آمریکا وی را به دیوار می کوبد.

رییس جمهور آمریکا در همایش هایی که حضور می یابد مکرر حاضران را تشویق می کند افراد رسانه ای را که آن رویداد را پوشش خبری می دهند مسخره کنند.

ترامپ، این افراد را به جعل خبر متهم می کند و آن ها را دشمن مردم می نامد.

در همین حال انجمن خبرنگاران کاخ سفید با صدور بیانیه ای این ویدیوی جعلی را محکوم و اعلام کرد: ما قبلا به رییس جمهور گفته ایم که اظهاراتش می تواند خشونت برانگیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در حال تیراندازی به رسانه ها

ترامپ در حال تیراندازی به رسانه ها