مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:102019-10-14پزشكي

انجام پیشرفته ترین جراحی کاشت سمعک در شیراز


برای نخستین بار در کشور جراحی «بون بریج» در شیراز با موفقیت انجام شد .

- ، مرکز فارس، رییس مرکز کاشت حلزون استان فارس گفت: برای نخستین بار در ایران، پیشرفته ترین جراحی کاشت سمعک استخوانی در شیراز با نام بون بریج در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز با موفقیت انجام شد.

دکتر هاشمی سن این بیمار را 40 ساله اعلام کرد و گفت: این بیمار که از سال ها پیش به دلیل عفونت و پارگی پرده دو طرف گوش تحت درمان های متعدد جراحی قرار گرفته بود، به علت بهبود نیافتن و نداشتن رضایت از سمعک های معمولی، پس از بررسی های دقیق ادیولوژیک و رادیولوژیک، کاندیدای این عمل جراحی شد.

رییس مرکز کاشت حلزون شنوایی فارس این جراحی چهار ساعته را نتیجه یک کار تیمی دانست و اظهار کرد: این عمل روز گذشته با حضور متخصصانی از کشور اتریش به عنوان ناظر در شیراز با موفقیت انجام شد.

دکتر بصیر هاشمی افزود: افراد نیمه شنوا که در گذشته اعمال جراحی ناموفق برای بازسازی زنجیره استخوانی گوش میانی و افزایش شنوایی انجام داده اند، می توانند با استفاده از روش جراحی سمعک های قابل کاشت از جمله بون بریج ، شنوایی خود را به دست بیاورند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در روش جراحی بون بریج یک ایمپلنت شامل گیرنده و مبدل در زیر پوست و در پشت گوش و در جمجمه کاشته می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پیشرفته ترین جراحی کاشت سمعک در شیراز

انجام پیشرفته ترین جراحی کاشت سمعک در شیراز