مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:572019-10-14اجتماعي

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه 20 برای انتقال راهپیمایان اربعین


معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 گفت: وسایل حمل و نقل عمومی در پایان مراسم بازماندگان کربلا شهروندان را به نقاط مختلف تهران خواهند رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ ابوذر ریاضی با بیان اینکه مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی در محدوده منطقه 20 برای میزبانی از جاماندگان کربلا آماده شد ه است، گفت: با توجه به اینکه منطقه 20 مسیر انتهایی و محل تجمع راهپیمایان درروز اربعین است، تمهیدات ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و خدمات رسانی به زائران تدارک دیده شده است.

ریاضی گفت: در منطقه 20 خیابان های فداییان اسلام، شهید رجایی، خیابان شهید غلامی(ورامین) و ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله مسیرهای اصلی پیاده روی اربعین حسینی هستند که به منظور برقراری امنیت کامل و راهنمایی زائران با همکاری پلیس راهور در محور فداییان اسلام و ضلع جنوب و شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) محدودیت های ترافیکی از ساعت 23 شب قبل از اربعین تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می شود.

وی افزود: انسداد مسیرهای مشخص شده با همکاری عوامل نیروی انتظامی، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20از ساعت 23 شب قبل از اربعین تا پایان مراسم راهپیمایی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه 20 برای انتقال راهپیمایان اربعین

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه 20 برای انتقال راهپیمایان اربعین