مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:502019-10-14دانش

سامانه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی صدیقی مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح سامانه ارتقا اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: - مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سامانه ارتقای اعضای هیئت علمی این دانشگاه راه اندازی شده و در دسترس اساتید قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی صدیقی مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح سامانه ارتقا اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این سامانه نرم افزاری مبتنی بر وب است که به فرآیند ارتقای اعضای هیئت علمی این دانشگاه کمک خواهد کرد.

صدیقی افزود: با استفاده از این سامانه تمامی اطلاعات آموزشی و پژوهشی اعضا هیئت علمی که در پورتال دانشگاه موجود باشد (مانند دروس، دانشجویان، مقالات، و کتاب ها)، در فرم های مربوط به ارتقاء اساتید قرار داده می شود.

امتیازات ارزیابی نیز به صورت خودکار محاسبه شده و در محل مشخص داخل فرم ها قرار می گیرد.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: علاوه بر این، در صفحه اول سامانه ارتقا اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هر نوع اطلاعاتی که اساتید برای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد

سامانه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد