مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:292019-10-14پزشكي

انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان


مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان گفت: آگاهی بخشی و توانمندسازی ساکنین محلات و آموزش های مهارت فردی و پیشگیری از استرس به همت روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت .

- مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان گفت: آگاهی بخشی و توانمندسازی ساکنین محلات و آموزش های مهارت فردی و پیشگیری از استرس به همت روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت در محلات زاهدان در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- فاطمه سرگزی افزود: توانمندسازی، آموزش مهارت های خودآگاهی، روابط بین فردی و حل مسئله به صورت فردی و گروهی توسط کارشناسان سلامت روان مرکز جامع سلامت صورت می گیرد و در حال حاضر 12 محله زاهدان این برنامه را انجام و در خصوص توانمندسازیهای مورد نیاز افراد برنامه ریزیهای اثرگذاری در حال اجراست.

وی در خصوص توانمندسازی زنان محلات حاشیه شهر زاهدان گفت: با هدف ارتقای سلامت اجتماعی مردم محلات حاشیه نشین به خصوص زنان در خصوص معرفی مشاغل خانگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق آموزش مهارتهای زندگی و فرزندپروری و فعالیت ایستگاههای اطلاع رسانی در این محلات صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان

انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان