مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 05:582019-10-14بين الملل

فرانسه: اقدامات لازم را برای حفاظت از نیروهایمان در سوریه اتخاذ می کنیم


ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که این کشور برای محافظت از نیروهای نظامی و غیرنظامی خود در شمال شرق سوریه طی ساعات آتی اقدامات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

- نیروهای فرانسوی در سوریه ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که این کشور برای محافظت از نیروهای نظامی و غیرنظامی خود در شمال شرق سوریه طی ساعات آتی اقدامات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ریاست جمهوری فرانسه با صدور بیانیه ای پس از نشست اضطراری دولت اعلام کرد که این کشور طی ساعات آتی اقدامات لازم را جهت محافظت از نیروهای نظامی و نیز غیرنظامیان خود در شمال شرق سوریه اتخاذ خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: چندین تصمیم با هدف توقف حمله ترکیه به اراضی سوریه و جلوگیری از پیامدهای آن اتخاذ شده است.

از جمله این تصمیمات افزایش تلاش های دیپلماتیک فرانسه با هماهنگی شرکایش در ائتلاف ضد داعش در چارچوب اتحادیه اروپا، پیمان ناتو، شورای امنیت وابسته به سازمان ملل برای توقف فوری حمله کنونی ترکیه است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: برای فراهم کردن نیازهای اهالی شمال شرقی سوریه، برنامه پاسخگویی اضطراری بشردوستانه اجرا خواهد شد.

باید اولویت مطلق، ممانعت از بازگشت داعش به سوریه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: اقدامات لازم را برای حفاظت از نیروهایمان در سوریه اتخاذ می کنیم

فرانسه: اقدامات لازم را برای حفاظت از نیروهایمان در سوریه اتخاذ می کنیم