مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 05:482019-10-14پزشكي

پودر جلبک حاوی کاروتنویید در دانشگاه آزاد اسلامی تولید شد


پودر جلبک حاوی کاروتنویید محصول هسته فناور در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است که با رسیدن به تولید انبوه می تواند سهم بزرگی در بازار لوازم بهداشتی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امروزه با توجه به اهمیت بهداشت و سلامت فردی و محیطی در جهان، افراد علاقه مند به استفاده از ترکیبات گیاهی و ارگانیک در مقایسه با ترکیبات شیمیایی افزایش روزافزونی دارند.

از آنجایی که استفاده از ترکیبات شیمیایی نمی تواند اثرات بلندمدتی داشته باشد و حتی می تواند موجب ایجاد برخی عارضه های جانبی در مصرف کننده شود و نیز با توجه به افزایش هرروزه هزینه محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی وارداتی و با در نظر داشتن این نکته که محصولات تولید شده در خارج ایران متناسب با آب و هوا و اقلیم ایران و نیز متناسب با ویژگی های جسمی و ژنتیک مردم ما نیست، افراد می کوشند با استفاده از تولیدات ارگانیک و داخلی سلامتی و زیبایی خود را حفظ کنند.

پودر جلبک تولیدشده حاوی کاروتنویید بوده که منبع اصلی ترکیبات آنتی اکسیدان است و از ترکیبات آنتی اکسیدان با عنوان اکسیر جوانی یاد می شود.

ترکیبات آنتی اکسیدان ضدسرطان و ضدپیری بوده و باعث شادابی پوست و پاکسازی سلول های بدن از سموم حاصل از متابولیسم سلولی می شود و نیز با حذف رادیکال های آزاد که تجمع آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پودر جلبک حاوی کاروتنویید در دانشگاه آزاد اسلامی تولید شد

پودر جلبک حاوی کاروتنویید در دانشگاه آزاد اسلامی تولید شد