مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 05:392019-10-14ورزشي

بوچیا به عنوان رشته حمایتی در پارالمپیک حضور یابد


رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: تلاش می کنیم بوچیا نیز در پارالمپیک حضور پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، حمیدعلی صمیمی در مجمع سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه جامعه ورزشی، تعدد رشته های ورزشی و شرایط حاکم برآن در این فدراسیون امورات بسیار سخت و پیچیده ای به همراه دارد، افزود: کار در این فدراسیون کاملا دلی و بر اساس علاقه است.

وی با اشاره اینکه باید باور را در دل جوانان معلول ایجاد کرد که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند، تصریح کرد: در صورت ایجاد این باور خواهیم دید که همین جوانان بار بزرگی از دوش خانواده و جامعه برمی دارند و توانمندی های بسیاری از خود را بروز می دهند.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه هزینه ورزش های این قشر ارزشمند بسیار بالاتر از افراد عادی است، تامین هزینه های جانبازان و معلولان در بخش های مختلف به عهده جامعه و همه ارگان ها است و باید در این زمینه ساز و کارهای دقیق و منسجمی تعریف شود تا خدمات بهتری صورت گیرد.

صمیمی با اشاره به هزینه و قیمت بالای تمام شده برای رمپ بوچیا و اهمیت استاندارد بودن آن ها، یادآور شد: تلاش ها در راستای تهیه این رمپ ها ادامه دارد و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوچیا به عنوان رشته حمایتی در پارالمپیک حضور یابد

بوچیا به عنوان رشته حمایتی در پارالمپیک حضور یابد