مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 04:122019-10-14فناوري

نکاتی برای این که در دنیای دیجیتال ایمن باشید


مشاغل در همه ابعاد روزانه قربانی حملات سایبری می شوند؛ بدافزارها و حملات فیشینگ می توانند به شرکت ها به طور متوسط 2.

4 میلیون دلار یا بیش تر خسارت وارد کنند و این سؤال وجود دارد که اهداف اصلی این حملات چه کسانی هستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدافزارها، باج افزارها و حملات DDOS از جمله تهدیدهای امنیتی هستند که در سال های اخیر کاربران فضای مجازی را در معرض خطر حملات سایبری قرار داده اند و موجب لو رفتن اطلاعات شخصی و محرمانه آنها شده اند.

هک و نفوذ به اطلاعات کاربرانی که در وب سایت های مختلف همچون فروشگاه های آنلاین و اینترنتی به خرید و پرداخت های الکترونیک اقدام کرده اند، بدون شک می تواند تبدیل به تراژدی بزرگی برای مشتریان، شرکت های مربوطه و همچنین بانک ها و تمامی نهادهای مالی و اعتباری شود چراکه لو رفتن اطلاعات شخصی، هویتی و مالی کاربران در محیط اینترنت به هکرها و مجرمان سایبری این امکان را می دهد تا مبالغ هنگفتی را از حساب های بانکی و کارت های اعتباری آن ها به سرقت ببرند و برای اهداف خود از آنها سوءاستفاده کنند.

همان طور که بسیاری از تحلیل گران و کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری و فناوری برآورد کرده بودند، میزان حملات سایبری و نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران به میزان قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد و دردسرهای متعددی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی برای این که در دنیای دیجیتال ایمن باشید

نکاتی برای این که در دنیای دیجیتال ایمن باشید