مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 22:012019-10-13سياسي

اربعین حرکتی کاملا مردمی است


اربعین حرکتی کاملا مردمی است و دستگاه های حاکمیتی وظیفه فراهم کردن زیرساخت این برنامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بامداد امروز حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به همراه حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از پایانه مرزی شلمچه دیدن کرده و از نزدیک آخرین وضعیت زوار در این مرز را بررسی کردند.

حجت الاسلام محمد قمی در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولا اربعین یک حرکت مردمی است و باید مردمی بماند اما معنی آن فرار کردن مسئولین حکومتی و دولتی از وظایف شان نیست، خود من در ابتدا احساس شرمندگی می کنم به جهت ازدحام جمعیت و کمبود امکانات و تمام تلاش خود را می کنیم که این اتفاقات بسیار محدود شوند.

وی افزود: دغدغه کنونی ما بحث موج برگشت زوار و شلوغی مسیر برگشت است که تلاش می کنیم موانع را برطرف و کار را تسهیل کنیم و تا بازگشت حجم عمده زوار، در مرزها می مانیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اینکه مسئولیت هایی که برخی دستگاه های حاکمیتی دارند و کوتاهی هایی شده باعث نمی شود فراموش کنیم این پدیده یک پدیده مردمی است که خیلی ها در آن نذرهای فرهنگی نیز انجام می دهند که نمونه اش مبلغان و طلابی هستند که کار فرهنگی مردمی را در این موسم رقم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حرکتی کاملا مردمی است

اربعین حرکتی کاملا مردمی است