مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 20:072019-10-13اجتماعي

12 میلی متر باران در نیکشهر بارید/ افزایش سرعت وزش باد در سیستان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته از ایستگاه بارانسنجی «مخت» شهرستان نیکشهر به میزان 12 میلی متر گزارش شده است.

- زاهدان - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته از ایستگاه بارانسنجی مخت شهرستان نیکشهر به میزان 12 میلی متر گزارش شده است.

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت همچنان بارش ها نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان را در برگرفته و از شهرستان های نیکشهر و قصرقند بارندگی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته بارش ها بیشتر در حومه شهرستان نیکشهر متمرکز بود، افزود: دیروز و دیشب از ایستگاه مخت این شهرستان 12 میلی متر و از ایستگاه کشیک 7 میلی متر باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طی این مدت از ایستگاه ساربوک شهرستان قصرقند نیز 5 میلی متر باران گزارش شد، ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان فعالیت این سامانه امشب و فردا نیز در ارتفاعات جنوبی و برخی نقاط ساحلی به شکل رگبار پراکنده و رعد و برق، تند باد ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از همین رو توصیه می شود در زمان بارش و صاعقه از تردد و توقف در کنار مسیل ها و رودخانه های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلی متر باران در نیکشهر بارید/ افزایش سرعت وزش باد در سیستان

12 میلی متر باران در نیکشهر بارید/ افزایش سرعت وزش باد در سیستان