مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 16:312019-10-13دانش

تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان منقعد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و توانایی های علمی و پژوهشی متقابل بین این دو دانشگاه، - تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و توانایی های علمی و پژوهشی متقابل بین این دو دانشگاه، منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و توانایی های علمی و پژوهشی متقابل بین این دو دانشگاه، منعقد شد.

این تفاهم نامه به امضای فرهاد یغمایی، رییس دانشگاه گلستان و محمدرضا مازندرانی، رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان رسید و هدف اصلی آن همکاری مشترک بین این دو دانشگاه برای هدایت و تبیین طرح های تحقیقاتی مشترک استادان و دانشجویان تعیین شده است.

بهره مند شدن دو طرف تفاهم نامه از امکانات یکدیگر مانند توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق، همکاری در زمینه راه اندازی رشته های جدید، توسعه اهداف آموزشی و تبادل استادان مجرب از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان منقعد شد

تفاهم نامه همکاری دانشگاه گلستان و دانشگاه فرهنگیان منقعد شد