مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 15:182019-10-13سياسي

غنای فرهنگی فارس عاملی برای جذب سرمایه های اقتصادی است


فعالیت های فرهنگی که در استان فارس در حال شکل گیری است و میتواند منجر به جذب سرمایه گذاری اقتصادی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، عنایت الله رحیمی عصر یکشنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان گفت: می توان با استفاده از غنای فرهنگی استان و استفاده از آن نسبت به جذب سرمایه های اقتصادی اقدام کرد.

رییس شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس تاکید کرد: با دعوت از چهره های شاخص علمی و ادبی شاهد هستیم که نشاط و شادابی اجتماعی و رونق اقتصادی برای جامعه ایجاد می شود و در تفاهم نامه ای که میان استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد صورت گرفته است توانسته ایم شاهد جذب 93 میلیارد تومان سرمایه جذب کنیم.

استاندار فارس تاکید کرد: سند توسعه پیشرانه استان فارس سندی پویا است و هر ماه این سند بروزرسانی و جدید خواهد شد تا تمامی پروژه های استان فارس مرود بررسی و ارزیابی قرار گیرد و با حمایت مقام عالی وزارت شاهد هستیم که چرخ اقتصاد فارس بیش از پیش حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید در راستای جذب سرمایه گذاری ها نسبت به حرکت مجوز های بدون نام اقدام کنند، افزود: در راستای عملیاتی شدن سند پیشرانه توسعه استان فارس نیز دستگاه های اجرایی باید بیش از گذشته فعالیت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنای فرهنگی فارس عاملی برای جذب سرمایه های اقتصادی است

غنای فرهنگی فارس عاملی برای جذب سرمایه های اقتصادی است