مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 14:322019-10-13سياسي

استفاده از فضای مجازی در زمان حاضر الزام است و نه یک کار داوطلبانه


«لازم است نگاه تهدیدآمیز بودن فضای مجازی را به فرصت تغییر دهیم و با برنامه ریزی دقیق زمان حضور دانش آموزان در فضای مجازی را ساماندهی کنیم.

» - لازم است نگاه تهدیدآمیز بودن فضای مجازی را به فرصت تغییر دهیم و با برنامه ریزی دقیق زمان حضور دانش آموزان در فضای مجازی را ساماندهی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی موسویان ـ مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران ـ با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی در کاهش هزینه های پژوهش و جستجوی اطلاعات نقش بسزایی دارد، گفت: والدین و مربیان باید دانش آموزان را در استفاده از فضای مجازی به عنوان یک منبع بسیار غنی پاسخ به پرسش های آنان، یاری کنند.

وی با توضیح اینکه در آموزش رفته رفته به سمت یاد گیرنده شدن پیش می رویم و باید انتظار داشته باشیم فرد یادگیرنده پاسخ سوالات را شخصا بیابد، افزود: همراهی مربیان و والدین با دانش آموزان برای تخصیص زمان حضور او در فضای مجازی حائز اهمیت است.

موسویان هدف گذاری برای دانش آموزان در استفاده از فضای مجازی را مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر هدف گذاری برای استفاده دانش آموزان از فضای مجازی صورت نگیرد، موضوع غرق شدن در فضای مجازی یا رفتن دانش آموز به سمت اهداف فرعی و یا اهداف نامربوط پیش می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فضای مجازی در زمان حاضر الزام است و نه یک کار داوطلبانه

استفاده از فضای مجازی در زمان حاضر الزام است و نه یک کار داوطلبانه